Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
GoPOSGoPOSGoPOSGoPOSGoPOSGoPOSGoPOSGoPOSGoPOS
GoPOS
GoPOS
GoPOS
GoPOS
GoPOS
GoPOS
GoPOS
GoPOS
GoPOS

GoPOS

GoPOS

Dostępność: Dostępny

Czas wysyłki: 48 godzin

Koszt wysyłki: od 0,00 zł

Stan produktu: Nowy

Pakiet

Cena brutto: 1 166,04 zł / szt.

Cena netto: 948,00 zł

Cena katalogowa: 1 313,64 zł

Oszczędzasz: 11%

Ilość:
-+
szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis produktu

Oferta dotyczy:
Pakiet podstawowy (BASIC) dostępny jest w cenie 79 zł/mies, a rozszerzony (PRO) w cenie 129 zł/mies, przy założeniu, że opłata licencyjna jest opłacona za rok z góry.

W przypadku wyboru poniższej opcji opłacania prosimy o kontakt: tel. 451 555 828
Pakiet podstawowy (BASIC) dostępny jest w cenie 89 zł/mies, a rozszerzony (PRO) w cenie 159 zł/mies, przy założeniu że opłata jest opłacana co miesiąc.


GoPOS to nowoczesne oprogramowanie sprzedażowe, przeznaczone dla każdego typu biznesu. System oferuje wiele niezbędnych funkcjonalności, dostosowanych do potrzeb zarówno różnych lokali gastronomicznych: restauracji, pizzerii, food trucków, kawiarni, klubów czy sieci lokali, jak i sklepów detalicznych oraz biznesów usługowych. System jest niezwykle prosty i intuicyjny w obsłudze, a sama instalacja przebiega szybko i trwa zaledwie kilka minut.

Oprogramowanie działa na Android i umożliwia prowadzenie błyskawicznej oraz niezawodnej sprzedaży. Dzięki dostępowi do danych przechowywanych w bezpiecznej chmurze zarządzanie lokalem możliwe jest z dowolnego miejsca i urządzenia osobistego. System GoPOS dostępny jest w rocznej lub miesięcznej licencji, co pozwala także na jego sezonowe użytkowanie.

Pakiet podstawowy (BASIC) zawiera:

  • Nielimitowana ilość drukarek
  • Sprzedaż Android
  • Sprzedaż mobilna
  • Dostęp do bazy w chmurze (przez WWW)
  • Bezpłatne aktualizacje
  • Raporty online
  • Sprzedaż offline
  • Wsparcie drukarek fiskalnych online
  • Obsługa stolików
  • Zniżki i napiwki
  • Faktury do paragonu
  • Integracja z terminalami eService
  • Rejestracja czasu pracy
  • Dodatkowe stanowisko sprzedaży +39.00 PLN

Pakiet podstawowy (PRO) zawiera:

  • Zawiera Pakiet Basic +
  • Zaawansowane/zdefiniowane raporty
  • Spersonalizowane grupy uprawnień
  • Zaawansowane zniżki
  • Dostępności zniżek według kalendarza promocji
  • Nielimitowana ilość pracowników
  • Nielimitowana ilość zdefiniowanych menu
  • Rezerwacje na stolik
  • Spersonalizowane metody płatności
  • Dodatkowe stanowisko sprzedaży +69.00 PLN
 

Aplikacje i narzędzia:

Mobilny kelner

Mobilny kelner to narzędzie, które pozwoli znacząco skrócić czas obsługi oraz zwiększyć sprzedaż w lokalu. Wyposaż kelnerów w tablety i przyjmuj zamówienia w zaledwie 3 kliknięciach. Usprawnij komunikację w lokalu, popraw komfort pracy całego zespołu oraz zwiększ satysfakcję klientów dzięki szybkiej i bezbłędnej realizacji zamówień. 

Podstrona: https://gopos.pl/mobilny-kelner

QR code menu (elektroniczne menu)

Innowacyjne e-menu umożliwia prowadzenie bezkontaktowej obsługi w lokalu. Ogranicz ilość pracowników lub zastąpi ich elektronicznym menu. Pozwól swoim klientom zamawiać i płacić samodzielnie. Umieść kod QR na materiałach reklamowych (jak  np. ulotki) i zwiększ sprzedaż w swoim lokalu.

Podstrona: https://gopos.pl/qr-code-menu 

GoOrder

Z aplikacją GoOrder w łatwy i szybki sposób założysz swój własny sklep online i ograniczysz płacenie prowizji zewnętrznym platformom. Dostosuj wygląd sklepu do własnych preferencji, skonfiguruj dowolne strefy dostaw i wprowadź różne metody płatności.

Podstrona: https://gopos.pl/goorder 

GoHub

GoHub umożliwia integracje z wieloma platformami do zamówień online, jak Uber Eats, Glovo, Bolt Food, Pyszne.pl, Wolt, a także z zewnętrznymi kurierami, jak Stava oraz DeliGoo. Rozwiązanie to pozwala kompleksowo zarządzać wszystkimi napływającymi zamówieniami bezpośrednio z poziomu POS, bez dodatkowych urządzeń i czasu potrzebnego na ich ręczne wprowadzanie.  

Podstrona: https://gopos.pl/gohub 

GoDelivery

GoDelivery obejmuje narzędzia, które pozwalają usprawnić obsługę zamówień na wynos. W ofercie dostępna jest: Centralka Telefoniczna, która przechowuje dane klientów w systemie i umożliwia przeprowadzanie na ich podstawie dowolnych kampani sms/email; a także Aplikacja dla kierowców, dzięki której możliwe jest zarządzanie dostawcami i swobodne rozdzielanie zamówień pomiędzy nimi. 

Podstrona: https://gopos.pl/godelivery 

GoStock

System do zarządzania magazynem GoStock to doskonałe narzędzie, by lepiej i wydajniej kontrolować miejsce magazynowe w lokalu. Aplikacja pozwala precyzyjnie gospodarować zakupionym towarem, a także niwelować wszelkie  braki na czas. Dodatkowo pozostałe funkcjonalności systemu umożliwiają przeprowadzanie szybkiej i bezbłędnej inwentaryzacji, z  podziałem nawet na kilka magazynów.

Podstrona: https://gopos.pl/gostock 

KDS

KDS to system pozwalający na szybką i niezawodną komunikację pomiędzy salą a kuchnią. Poprzez precyzyjne przekazywanie/przesyłanie zamówień automatycznie na kuchnię, znacząco skrócisz czas wydania ich klientom. Dzięki wyświetlaniu zamówień na ekranie telewizora w lokalu obsłużysz swoich gości sprawnie, nawet przy dużym ruchu w lokalu. 

Podstrona: https://gopos.pl/kds 

GoCRM

Programy lojalnościowe zachęcają klientów do częstszych i bardziej systematycznych odwiedzin w lokalu. Dzięki aplikacji GoCRM stworzysz atrakcyjne zniżki i rabaty, które nie tylko pozwolą nagradzać stałych konsumentów, ale też przyciągnąć nowych gości. Twórz Karty Stałego Klienta i generuj kody voucherów w dowolnej konfiguracji. 

Podstrona: https://gopos.pl/goclient 

Typy biznesu:

Restauracja

Z systemem GoPOS swoich gości obsłużysz w szybki i bezbłędny sposób. Dzięki mobilnym kelnerom wszystkie zamówienia będziesz mógł przyjmować za pomocą tabletów, a następnie przesyłać je bezpośrednio na kuchnię. Graficzny pogląda sal i stolików pozwoli na precyzyjne kontrolowanie wolnego miejsca w lokalu oraz sprawne obsługiwanie wszystkich rezerwacji.

Podstrona: https://gopos.pl/restaurant 

Pizzeria

Wykorzystaj konfigurator pizzy - narzędzie dedykowane dla pizzerii - by modyfikować pizzę dowolnie z poziomu tableta, zgodnie z preferencjami Twoich gości. Zwiększ sprzedaż w lokalu i zacznij sprzedawać pizzę online dzięki własnemu sklepowi internetowemu z GoOrder. Zarządzaj stanami magazynowymi precyzyjnie i uzupełniaj wszystkie braki na czas dzięki aplikacji GoStock.

Podstrona: https://gopos.pl/pizzeria 

Kawiarnia

Łącz produkty w zestawy, jak kawa i ciastko oraz konfiguruj dowolnie menu i wprowadzaj opcje tymczasowe oraz sezonowe. Generuj atrakcyjne zniżki i rabaty dla gości, dzięki aplikacji GoCient, by zwiększyć sprzedaż w swojej kawiarni. 

Podstrona: https://gopos.pl/cafe 

Food Truck

Zaoszczędź miejsce w Food Trucku i wypróbuj minimalistyczne rozwiązanie systemowe GoPOS. Przechowuj wszystkie dane na tablecie i korzystaj z nich z dowolnego miejsca i urządzenia osobistego. Sprzedawaj błyskawicznie, w zaledwie 3 kliknięciach i kontynuuj sprzedaż nawet w przypadku awarii lub chwilowego braku Internetu. 

Podstrona: https://gopos.pl/foodtruck 

Club/bar

Kontroluj swój klub/bar zdalnie i korzystaj z wszystkich danych online. Sprzedawaj szybko i bezbłędnie oraz kontroluj bieżący ruch w lokalu. Twórz precyzyjne listy zakupowe i zamawiaj wszystko po atrakcyjnych cenach dzięki aplikacji GastroSupplier. 

Podstrona: https://gopos.pl/club 

Sieć lokali

Kontroluj kilka lokali równocześnie dzięki danym przechowywanym w bezpiecznej chmurze. Korzystaj z analiz i raportów by precyzyjnie zarządzać miejscem magazynowym wielu punktów. Nadzoruj swoich pracowników i rozliczaj ich sprawniej według zmian, stanowisk i różnych stawek. 

Podstrona: https://gopos.pl/networks 

Retail

Rozwijaj swój biznes detaliczny z odpowiednim systemem sprzedażowym. Sprzedawaj bezpośrednio na POS w zaledwie 3 kliknięciach i procesuj płatności błyskawicznie. Kontroluj stany magazynowe i wszystkie punkty w jednym miejscu. Zmieniaj pozycje, cenniki i dodawaj asortyment na bieżąco oraz twórz atrakcyjne rozwiązania lojalnościowe, by zachęcić klientów do ponownych zakupów. 

Podstrona: https://gopos.pl/retail 

Partnerzy

Insert
Dibal
Novitus
MatSol
AnyDesk
Shopgold
Eurocert
GoPOS
Eset
Syriusz
Digi
Zebra Technologies
Insoft
CipherLab
USTAWIENIA PLIKÓW COOKIES
W celu ulepszenia zawartości naszej strony internetowej oraz dostosowania jej do Państwa osobistych preferencji, wykorzystujemy pliki cookies przechowywane na Państwa urządzeniach. Kontrolę nad plikami cookies można uzyskać poprzez ustawienia przeglądarki internetowej.
Są zawsze włączone, ponieważ umożliwiają podstawowe działanie strony. Są to między innymi pliki cookie pozwalające pamiętać użytkownika w ciągu jednej sesji lub, zależnie od wybranych opcji, z sesji na sesję. Ich zadaniem jest umożliwienie działania koszyka i procesu realizacji zamówienia, a także pomoc w rozwiązywaniu problemów z zabezpieczeniami i w przestrzeganiu przepisów.
Pliki cookie funkcjonalne pomagają nam poprawiać efektywność prowadzonych działań marketingowych oraz dostosowywać je do Twoich potrzeb i preferencji np. poprzez zapamiętanie wszelkich wyborów dokonywanych na stronach.
Pliki analityczne cookie pomagają właścicielowi sklepu zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzi w interakcję ze sklepem, poprzez anonimowe zbieranie i raportowanie informacji. Ten rodzaj cookies pozwala nam mierzyć ilość wizyt i zbierać informacje o źródłach ruchu, dzięki czemu możemy poprawić działanie naszej strony.
Pliki cookie reklamowe służą do promowania niektórych usług, artykułów lub wydarzeń. W tym celu możemy wykorzystywać reklamy, które wyświetlają się w innych serwisach internetowych. Celem jest aby wiadomości reklamowe były bardziej trafne oraz dostosowane do Twoich preferencji. Cookies zapobiegają też ponownemu pojawianiu się tych samych reklam. Reklamy te służą wyłącznie do informowania o prowadzonych działaniach naszego sklepu internetowego.
ZATWIERDZAM
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
USTAWIENIA
ZAAKCEPTUJ TYLKO NIEZBĘDNE
ZGADZAM SIĘ