Usługa Abonament Subiekt Nexo umożliwia pobieranie i instalację uaktualnień w wygodny sposób z poziomu programu. W ramach Abonamentu dostępne są wszystkie ulepszenia, jakie ukażą się w trakcie 12 miesięcy trwania usługi.
Aby zapewnić poprawne działanie programów i komfort Państwa pracy producenci oprogramowania na bieżąco aktualizują swoje produkty – nad najlepszymi rozwiązaniami pracuje sztab analityków, programistów i testerów. Dlatego też kilka razy w roku producent oprogramowania oddaje w Państwa ręce ulepszenia do programów, które zawierają szereg nowych funkcji niezbędnych do sprawnej i zgodnej z prawem obsługi firmy.
Ważne informacje na temat usługi Abonament Subiekt Nexo PRO:
- Cena specjalna przysługuje tylko tym użytkownikom, którzy kupują nowy abonament w okresie do 30 dni od wygaśnięcia poprzedniego abonamentu. Jeżeli abonament wygasł w okresie powyżej 30 dni należy wybrać cenę standardową.
- Podczas składania zamówienia prosimy o podanie numeru NIP oraz nr licencji oprogramowania. Jeśli oprogramowanie lub poprzedni abonament był zakupiony u innego dostawcy, prosimy o wypełnienie formularza: Oświadczenie o zmianie sprzedawcy abonamentu (kliknij aby wpełnić on-line).
Funkcjonalności czasowe Subiekt Nexo PRO – dostępna bezpłatnie wyłącznie dla posiadaczy aktywnego abonamentu
Poniżej znajduje się lista funkcji, z których korzystać mogą użytkownicy systemu z aktywnym abonamentem na ulepszenia, wyłącznie w okresie jego obowiązywania. Jeśli użytkownik przed końcem okresu abonamentowego nie przedłuży usługi, straci możliwość wykorzystywania tych funkcji. Z chwilą nabycia abonamentu zaczną one ponownie działać.
- Eksport danych z rejestru VAT sprzedaży w formacie JPK_VAT do biura rachunkowego
- Generowanie jednolitych plików e-Kontroli na potrzeby kontroli skarbowych
- Firmowy serwis WWW (aplikacja vendero umożliwia stworzenie bezpłatnej strony WWW będącej wizytówką firmy)
- Aktualizacja kursów walut
- Pobieranie danych adresowych kontrahentów z bazy adresowej GUS
- Pobieranie danych adresowych kontrahentów z bazy adresowej CEiDG
- Weryfikacja podatnika VAT w systemie VIES
- Sprawdzanie statusu aktywności podatnika VAT w Portalu Podatkowym Ministerstwa Finansów
- Wymiana dokumentów online z księgowością
- Integracja z systemem bankowości on-line mBank CompanyNet
- Zdalny dostęp do analiz sprzedażowych i finansowych – aplikacja InsERT nexo LINK
- Kopiowanie i wklejanie pozycji asortymentowych między dokumentami
Podczas składania zamówienia prosimy o podanie w wiadomości do sprzedającego:
- numeru NIP oraz
- nr licencji oprogramowania.
Jeśli oprogramowanie lub poprzedni e-abonament był zakupywany u innego dostawcy, prosimy o stosowny komentarz w zamówieniu.
Co się zmieniło od twojej wersji Insert Nexo:
Wszystkie różnice między wersjami można sprawdzić na stronie producenta: Zmiany w wersjach Insert Nexo
Zamówienia złożone w dni robocze (pn.-pt., 8-16) realizujemy do 2 godzin.