Aplikacja Lekarz PLUS teraz także dla fizjoterapeutów!
Z Lekarza PLUS mogą teraz korzystać również gabinety fizjoterapeutyczne - system w pełni odpowiada stawianym przed nimi wymogom prawnym, dotyczącym przekazywania informacji o udzielonych świadczeniach zdrowotnych. Aplikacja automatycznie raportuje zdarzenia medyczne do systemu P1, a ponadto oferuje szereg funkcji, które usprawniają realizację wizyt oraz rejestrację pacjentów.
Z Lekarzem PLUS obsługa pacjentów gabinetów fizjoterapeutycznych staje się szybsza i bardziej efektywna, co pozwala na zwiększenie liczby przyjmowanych osób. Automatycznie wysyłane powiadomienia SMS pozwalają zminimalizować nieobecności w umówionym terminie wizyt, a także usprawniają komunikację z pacjentem. Od rejestracji nie są pobierane żadne prowizje, niezależnie od ich liczby.
Dlaczego Lekarz PLUS to doskonałe narzędzie dla gabinetów fizjoterapeutycznych
Wizyty
Program ułatwia tworzenie szczegółowych opisów przebiegu wizyty, pozwalając m.in. na generowanie przejrzystych wydruków z pełnym podsumowaniem wizyty lub z samymi zaleceniami dla pacjenta. Fizjoterapeuta może uwzględnić w nich wywiad, badania fizykalne, zalecenia i rozpoznanie. Dzięki temu dokumentowanie wizyt staje się szybkie i intuicyjne, co pozwala w pełni skupić się na pacjentach.
Pacjenci
Lekarz PLUS umożliwia kompleksowe zarządzanie danymi pacjentów w gabinetach fizjoterapeutycznych. Zapewnia szybki dostęp do pełnej historii wizyt i postawionych rozpoznań, co ułatwia monitorowanie postępów w trakcie prowadzonej rehabilitacji.
Raportowanie zdarzeń medycznych
System w pełni odpowiada wymogom prawnym stawianym fizjoterapeutom, dotyczącym przekazywania informacji o udzielonych świadczeniach zdrowotnych. Aplikacja raportuje zdarzenia medyczne do systemu P1, jest też w pełni zintegrowana z systemami P1, NFZ, eWUŚ i ZUS.
Szablony wizyt
Szablony wizyt pozwalają zminimalizować czas poświęcony na niezbędne formalności. Fizjoterapeuta może tworzyć i modyfikować szablony idealnie dopasowane do najczęściej wykonywanych usług i wykorzystywać je dla całej wizyty lub jej poszczególnych etapów, aby przyjąć większą liczbę pacjentów w tym samym czasie.
Rejestracja pacjentów
Dzięki dedykowanemu modułowi, opartemu na mechanizmach systemu zarezerwuj.pl, zarządzanie terminami wizyt, potwierdzeniami rejestracji oraz przypomnieniami o wizycie w gabinecie fizjoterapeutycznym staje się wyjątkowo proste i intuicyjne. Całodobowa rejestracja online odciąża personel, a pacjenci mogą zapisać się na wizytę w dogodnym dla siebie momencie, bez potrzeby dzwonienia do gabinetu. To wygodne rozwiązanie, które oszczędza czas zarówno fizjoterapeutów, jak i pacjentów.
Płatności online
Dzięki zintegrowanym z systemem płatnościom online rezerwacja usług w gabinecie fizjoterapeutycznym może odbywać się po dokonaniu przedpłaty lub uregulowaniu pełnej kwoty – w zależności od preferencji właściciela gabinetu.
Dostęp z dowolnego urządzenia
Aplikacja jest dostępna na dowolnym urządzeniu z dostępem do internetu, takim jak komputer, smartfon czy tablet, bez potrzeby instalacji na poszczególnych stacjach. Dzięki temu personel gabinetu ma łatwy i szybki dostęp do systemu rejestracji z dowolnego miejsca.
System uprawnień i ról użytkowników
Lekarz PLUS umożliwia przypisywanie ról pracownikom, co pozwala na precyzyjne kontrolowanie dostępu do poszczególnych funkcji systemu. Fizjoterapeuta ma dostęp do przeprowadzania wizyt oraz zarządzania danymi pacjentów, z kolei pracownik rejestracji może zajmować się rejestracją pacjentów, odwoływaniem wizyt oraz zmianą ich terminów.
Strona www gabinetu fizjoterapeutycznego
Dzięki stronie wizytówkowej klienci łatwo znajdą gabinet i od razu dokonają rezerwacji. Wykorzystując intuicyjny kreator, w zaledwie kilka minut można stworzyć profesjonalną stronę z atrakcyjnymi grafikami, istotnymi informacjami oraz formularzem rejestracyjnym. To prosty sposób na zwiększenie widoczności gabinetu i zapewnienie wygody jego pacjentom.
Fakturowanie
Integracja z programem sprzedażowym Subiekt GT oraz systemem ERP Navireo umożliwia błyskawiczne wystawianie dokumentów handlowych, takich jak faktury, paragony, zamówienia czy faktury proformy dla usług świadczonych w gabinecie fizjoterapeutycznym. Dokumenty te mogą być automatycznie wysyłane do klientów za pośrednictwem wiadomości e-mail, co znacząco oszczędza czas.
Zapraszamy do kontaktu:
tel: 507 95 68 95
e-mail: biuro@klsoft.pl
Przejdź do strony głównej Wróć do kategorii Aktualności